Aurpegi berriak, esentzia bera: Bizkaiko Merkataritzak OSO ALDEKOA dela erakusten jarraitzen du
«Bizkaiko Merkataritza, OSO ALDEKOA» kanpainaren hirugarren fasea hasi da, gure tokiko merkataritzaren profesionalizazioari, bilakaerari eta hurbiltasunari balioa ematen dion ekimena. Bolada berri honetan, Bilboko eta Bizkaiko hainbat udalerritako bederatzi saltokik hartzen dute protagonismoa hurbileko merkataritza inoiz baino biziago dagoela erakusteko: eraldatu egiten da, berritu egiten da eta kalitatez eta profesionaltasunez erantzuten die pertsonen beharrei.
«Bizkaiko Merkataritza mugitzen ari da, eta indarrez. Mugimendu geldiezina da»
Beste behin ere, Bizkaidendak, BilbaoDendak eta Cecobi enpresetatik lankidetza estuan aritu gara Bizkaiko Foru Aldundiak bultzatutako kanpaina honetan, PRO espiritu hori gorpuzten duten saltoki adierazgarriak aholkatuz eta proposatuz.
Kanal anitzeko kanpaina da, telebistan, irratian, sare sozialetan, prentsan (digitala eta inprimatua) eta hiri-espazioetan (tranbia, esaterako) parte hartzen duena, lurraldeko txoko guztietara iristeko eta herritarrei gogorarazteko Bizkaiko merkataritza modernoa, profesionala eta ingurunearekin konprometitua dela.
Nuevas caras, misma esencia: el Comercio de Bizkaia sigue demostrando que es MUY PRO
Arranca la tercera fase de la campaña “Comercio de Bizkaia, MUY PRO”, una iniciativa que pone en valor la profesionalización, la evolución y la cercanía de nuestro comercio local. En esta nueva oleada, nueve comercios de Bilbao y distintos municipios de Bizkaia toman el protagonismo para mostrar que el comercio de proximidad está más vivo que nunca: se transforma, innova y responde con calidad y profesionalidad a las necesidades de las personas.
«El Comercio de Bizkaia se mueve, y lo hace con fuerza. Es un movimiento imparable».
Una vez más, desde Bizkaidendak , BilbaoDendak y Cecobi hemos colaborado estrechamente en esta campaña impulsada por la Diputación Foral de Bizkaia, asesorando y proponiendo comercios representativos que encarnan este espíritu PRO.
Se trata de una campaña multicanal, con presencia en televisión, radio, redes sociales, prensa (digital e impresa), y espacios urbanos como el tranvía, para llegar a todos los rincones del territorio y recordar a la ciudadanía que el comercio de Bizkaia es moderno, profesional y comprometido con su entorno.