Bazkide agurgarria:
Ostalaritzan covid pasaportea eskatzearen aurka bezeroak aurkezten ari diren erreklamazioei dagokienez, gai hori merkataritzako sailburu eta sailburuordearekin aztertu zen abenduaren 16an. Harreman horretan ziurtatu ziguten erreklamazio horiek ez zutela ibilbiderik izango, establezimenduek nahitaezko arau bat betetzen baitute.
Konpromiso horrekin bat etorriz, adierazpen publiko bat egin da, eta honako hau jaso da hitzez hitz: “Kontsumobidek zigorrik gabe artxibatu ditu ostalaritza-establezimenduetan Covid ziurtagiria eskatu izanagatik erabiltzaileek egindako erreklamazioak” (https://www.irekia.euskadi.eus/eu/news/74198-kontsumobide-archiva-sin-sancion-las-reclamaciones-usuarios-por-exigencia-del-certificado-covid-establecimientos-hosteleria). Oharrak hau jasotzen du: “Establezimenduetan sartzeko 47/2021 Dekretuak eskatzen duen Covid ziurtagiria eskatu izanagatik egindako erreklamazio guztiak artxibatu egingo dira, ez baitira urratzen kontsumitzaileen eta erabiltzaileen eskubideak
(…)
Covid ziurtagiria eskatzean, ostalaritzako lokalen eta jatetxeen arduradunak indarrean dagoen arau bat betetzen ari dira, eta ez dira, beraz, kontsumitzaileei eta erabiltzaileei buruzko legerik urratzen ari”.
Bestalde, establezimenduek kontuan izan behar dute nahitaezkoa dela establezimenduan erreklamazio-orriak izatea.
Informazio gehiago nahi izanez gero, 944050019 eta 688767758 zenbakietara jo dezakezue.
Jai zoriontsuak.